Techninė priežiūra ir aptarnavimas

Techninė priežiūra ir aptarnavimas

„Jungheinrich“ siūlo Jums plačią paslaugų po pardavimo programą

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

  • Ilgalaikis naudojimas ir investicinis Jūsų sandėlio saugumas
  • Konsultavimas karštąja telefono linija arba nuotolinė / vietoje atliekama techninė priežiūra
  • Daugiau nei 3000 mūsų klientų aptarnavimo technikų visoje Europoje

Mūsų klientų reikalavimai yra pagrindas mūsų sėkmingai techninės tarnybos koncepcijai su nuosavais klientų aptarnavimo tarnybos specialistais ir partnerių įmonėmis. Paslaugų spektras siekia nuo specialiosios priežiūros telefono linijos, nuotolinės techninės priežiūros iki paslaugų suteikimo vietoje. Apžiūros ir techniniai aptarnavimai, gedimų nustatymai, gedimų pašalinimai, remontai ir atsarginių dalių tiekimas yra mūsų plataus aptarnavimo po pardavimo programos sudėtinės dalys.

Pranašumų apžvalga

  • Individuali techninės priežiūros koncepcija individualiems poreikiams

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Individuali techninės priežiūros koncepcija individualiems poreikiams

Dėl atskirų paslaugų arba techninės priežiūros tarnybos paketo sutariama individualiai su mūsų klientais. „Jungheinrich“ techninės priežiūros tarnyba dirba visoje Europoje tankiu tinklu su savo techninės priežiūros specialistais Daugiau nei 950 technikų Vokietijoje arba apie 3 000 technikų visoje Europoje rūpinasi ilga Jūsų logistikos sistemos eksploatavimo trukme.

Klausti internetu

Susisiekite su mumis

Kontaktai:

Telefonas: +370 5 2322242
Faksas: +370 5 2647600
info(at)jungheinrich.lt

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.