"Jungheinrich WMS 2"

Išmanus standartinis sprendimas Jūsų žingsniui į skaitmeninį sandėlio valdymą

Su „Jungheinrich WMS Series 2“ vedate savo sandėlio logistiką į skaitmeninį amžių. Padarykite savo sandėlio logistiką dar efektyvesnę už labai patrauklią kainą!

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Pagrindiniai požymiai

  • Standartinė programinė įranga su pasirinktinais moduliais
  • Efektyvus procesų optimizavimas
  • Patraukli kaina
  • Greitas ir paprastas integravimas
  • Įvairios galimybės praplėsti
  • Unikalus licencijavimo modelis

„Jungheinrich WMS Series 2“ – Jūsų pirmieji žingsniai į skaitmenį sandėlio valdymą.
Su „Jungheinrich WMS Series 2“, iš anksto sukonfigūruotu, protingu standartiniu sprendimu mažiems ir vidutinio dydžio sandėliams, optimizuosite prekių srautą ir valdysite savo sandėlį paprasčiau ir ekonomiškiau nei bet kada anksčiau.

Netgi bazinis modulis suteikia daug sandėlio valdymo, kontrolės ir optimizavimo galimybių. Jei to nepakanka, daug pasirinktinų papildomų modulių padeda sukurti protingą standartinį sprendimą, kurį Jūsų įmonė gali paprastai ir greitai gauti. Džiaukitės mažesniu klaidų dažniu, dideliu našumu, nuolatiniu pasirengimu tiekti ir aiškumu savo sandėlyje.

Geriausia žinia ta, kad jei Jūsų verslas plečiasi, Jūsų programinė įranga plečiasi kartu, naudojant įvairiausius modulius. O jei Jūsų reikalavimai viršytų „Jungheinrich WMS Series 2“ galimybes, ją galima išplėsti iki pilnos, puikiai Jums pritaikytos „Jungheinrich WMS“. Be to, „Jungheinrich WMS Series 2“ yra patikima dėl naudojimo ateityje, nes bet kada galėsite nesudėtingai pereiti prie patobulintų „Jungheinrich WMS Series 2“ versijų. Tad jau šiandien gaunate naudos iš rytdienos patobulinimų.

Unikalus licencijavimo modelis
Mokant visą sumą iš karto, „Jungheinrich WMS Series 2“ galima įsigyti už labai patrauklią pradedančiųjų kainą. Be to, dėl mūsų unikalaus licencijavimo modulio galima gauti visos apimties „Jungheinrich WMS Series 2“ bazinį modulį už mėnesinį mokestį, ir tai be minimalios sutarties galiojimo trukmės. Jūs mokate vienkartinį įrengimo mokestį ir mėnesinį naudojimo mokestį.

Pranašumų apžvalga

  • Daugiau našumo
  • Daugiau aiškumo
  • Paprasta sandėlio kontrolė
  • Dešimtmečius kaupta patirtis
  • Profesionalus planavimas
  • Sumažintas klaidų pasikartojimo dažnis
  • Didelis pasirengimas tiekti
  • Patraukli kaina
  • Daugybė įgyvendintų projektų
  • 24/7 pagalba nuotoliniu būdu

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Daugiau našumo

Dėl Jūsų sandėlio struktūros atvaizdavimo sistemoje visada matote savo atsargas ir užsakymus „Jungheinrich WMS Series 2“. Suskaitmeninus procesus, našumas didėja nuo prekių priėmimo, pakrovimo ir iškrovimo, iki užsakymų surinkimo ir prekių išsiuntimo.

Sumažintas klaidų pasikartojimo dažnis

„Jungheinrich WMS Series 2“ prisideda prie Jūsų vidaus logistikos procesų ir gerai apgalvotu procesų valdymu sumažina klaidų pasikartojimo dažnį.

Daugiau aiškumo

Su „Jungheinrich WMS Series 2“ valdymo pultu visada galėsite apžvelgti ir efektyviai kontroliuoti savo sandėlį ir optimizuoti procesus.

Didelis pasirengimas tiekti

Naudodami „Jungheinrich WMS Series 2“ visada žinosite, kiek kiekvieno produkto vienetų yra sandėlyje. Tad „Out-of-Stock“ scenarijai ir dėl to vėluojantys tiekimai jau liko praeityje.

Paprasta sandėlio kontrolė

„Jungheinrich WMS Series 2“ valdo, kontroliuoja ir optimizuoja Jūsų sandėlį. Dėl geriausio erdvės išnaudojimo laipsnio ir mažo atsargų kiekio žymiai pagerėja Jūsų sandėlio ekonomiškumas. Būsimas inventorizacijas taip pat atliksite paprasčiau ir greičiau.

Patraukli kaina

Mokant visą sumą iš karto, „Jungheinrich WMS Series 2“ galima įsigyti už labai patrauklią pradedančiųjų kainą. Be to, dėl mūsų unikalaus licencijavimo modulio galima gauti visos apimties „WMS Series 2“ bazinį modulį už mėnesinį mokestį, ir tai be minimalios sutarties galiojimo trukmės. Jūs mokate vienkartinį įrengimo mokestį ir mėnesinį naudojimo mokestį.

Dešimtmečius kaupta patirtis

„Jungheinrich“ turi dešimtmečius kauptą vidaus logistikos patirtį ir siūlo neprilygstamą kokybę, net logistikos programinei įrangai. Mes kuriame savo programinę įrangą įmonės viduje ir savo didelę patirtį naudojame visose srityse. Tad Jūs gaunate naudos netgi tada, kai kreipiatės į pagalbos nuotoliniu būdu tarnybą, nes visus atsakymus į savo klausimus gaunate iš vienų rankų.

Daugybė įgyvendintų projektų

Daugiau nei per 60 metų darbo vidaus logistikos srityje „Jungheinrich“ turi daug įgyvendintų projektų beveik visose pramonės šakose.

Profesionalus planavimas

Pas mus galite mėgautis tiek tiekėjo kompleksinių sprendimų , tiek programinės įrangos ir procesų specialistų pranašumais. Mes siūlome Jums patikimą ir kokybišką priežiūrą nuo pat pirmojo kontakto iki pagalbos nuotoliniu būdu. Nuo konsultavimo dėl medžiagų srautų, detalaus planavimo ir profesionalaus projektavimo iki patikimo įgyvendinimo bei sistemos integravimo, įskaitant Jūsų darbuotojų mokymą vietoje.

24/7 pagalba nuotoliniu būdu

Plati paslaugų po pardavimo ir pagalbos nuotoliniu būdu koncepcija skirta efektyviems sandėlio procesams, netgi praėjus daug laiko nuo pirkimo. Mūsų pagalbos tarnybos darbuotojai gali suteikti pagalbą visą parą 365 dienas per metus bei patikimai ir greitai atsakyti į Jūsų paklausimus per nuotolinį ryšį.

Susisiekite su mumis

Kontaktai:

Telefonas: +370 5 2322242
Faksas: +370 5 2647600
info(at)jungheinrich.lt

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.