EFX 410/413

Elektrinis, su sėdyne priekyje / tripusis krautuvas (1.000 / 1.250 kg)

Unikali transporto priemonės koncepcija

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

Eiga (standartinis kėlimo mechanizmas)
nuo 3000 iki 7000 mm
Keliamoji galia / apkrova
nuo 1,00 iki 1,25 t
  • Neribotas matomumas
  • RFID technologija
  • Modulinė sandara
  • Efektyvus energijos vartojimo valdymas

Kitus požymius rodyti

Kiti požymiai

Iš trijų pusių kraunantys krautuvai EFX 410 ir EFX 413 su 48 V trifazės srovės technika,1000–1250 kg keliamąja galia ir kėlimo aukščiu iki 7000 mm užtikrina įvairiapusiškumą ir didžiausią naudojimo lankstumą siauruose koridoriuose. EFX galima naudoti tiek priverstinio valdymo, tiek laisvojo važiavimo režimu. Pagrindinė paskirtis – universalus naudojimas siauruose arba plačiuose koridoriuose ir priekinėje zonoje.

Tripusiai krautuvai EFX 410 ir EFX 413 pasižymi ergonomiška darbo vieta su patogia įlipimo ir nulipimo pakopa, pagal ūgį ir svorį reguliuojama, amortizuojama, patogia sėdyne ir pedalų išdėstymu kaip automobilyje. Dideli, padėti skirti paviršiai, aiškūs kontūrai ir ergonomiški valdymo įrenginiai padaro darbą malonesnį ir greičiau atliekamą.

Svarbiausia – unikali krautuvo koncepcija su priekine sėdyne ir šone esančiu kėlimo mechanizmu, kuris neužstoja šakių, krovinio ir važiavimo kelio. Papildomai džiugina efektyvumą didinanti valdymo koncepcija su reguliuojamo aukščio ir skirtingu atstumu nuo vairuotojo nustatomu valdymo pultu ir dideliu ekranu.

Gausybė inovatyvių savybių apibrėžia naujausią sistemos ergonomijos lygį:

  • ergonomiški valdymo elementai su nykščiais valdomomis kėlimo, nuleidimo, sukimo ir stūmimo hidraulinėmis funkcijomis.
  • Tiksliai ir saugiai valdoma integruotu patogiu vairu.
  • Informacija pateikiama spalvotame ekrane. Svarbūs darbiniai duomenys greitai ir lengvai įskaitomai pavaizduojami piktogramomis.
  • Optimalus matomumas: neribotas šakių, krovinio ir važiavimo kelio vaizdas.

Pranašumų apžvalga

  • Trifazės technikos pionierius
  • Ekonomiškas energijos balansas
  • „warehouseNAVIGATION“ (papildoma įranga)
  • Įdiegimas į eksploataciją ir techninė priežiūra
  • Papildoma įranga
  • Valdymo ir „CAN-Bus“ sistema
  • RFID grindinis valdymas (papildoma įranga)
  • Ergonomiškumas ir patogumas
  • Patikimas naudojimas – didelė naudojimo parengtis
  • Integruota asmenų apsaugos sistema (AAS)

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Trifazės technikos pionierius

Visame pasaulyje naudojama daugiau nei 150 000 „Jungheinrich“ trifazės srovės krautuvų. Šias praktines žinias atspindi šiandienė pavarų ir valdiklių karta:

  • didelis krovinių pervežimo našumas;
  • mažas energijos suvartojimas.
Valdymo ir „CAN-Bus“ sistema
  • Galima nustatyti visų judesių parametrus.
Ekonomiškas energijos balansas
  • Dviguba energijos grąža stabdant rekuperaciniu būdu ir nuleidžiant krovinį.
  • Ilgesnė veikimo trukmė neįkraunant akumuliatoriaus (iki 2 pamainų).
  • Aktyvus energijos / akumuliatoriaus valdymas.
  • Ilgesnė akumuliatoriaus naudojimo trukmė.
  • Trumpesnė įkrovimo trukmė.
RFID grindinis valdymas (papildoma įranga)
  • Krautuvo valdymas taikant siųstuvo-imtuvo technologiją.
  • Nuolatinis kelio matavimas, kad visos sandėliavimo sritys būtų tiksliai atpažįstamos.
  • Labai lanksčios jungimo funkcijos (eigos fiksatorius, kėlimo įtaisas / išjungimo įtaisas, greičio mažinimas).
  • Greičio profiliai optimizuojami pagal grindų planą.
„warehouseNAVIGATION“ (papildoma įranga)
  • EFX prijungiamas prie sandėlio valdymo sistemos (SVS) duomenų perdavimo ryšio sistemos terminalais arba skaitytuvais.
  • Kabinos kompiuteris tiesiogiai perima tikslinę padėtį siaurame koridoriuje.
  • Automatiškai nustatoma vertikali ir horizontali padėtis.
  • Efektyvūs važiavimai dviguba spirale.
  • Dėl RFID sričių atpažinimo funkcijos nelieka netinkamų važiavimų.
  • Labai lanksčiai pritaikoma prie sandėlyje esančios SVS.
  • Iki 25 % didesnis krovinių pervežimo našumas.
Ergonomiškumas ir patogumas
  • Platus įlipimas.
  • Puikus krovinio ir važiuojamosios dalies matomumas.
  • Spyruoklinė, virpesius slopinanti patogi sėdynė.
  • Tolygiai reguliuojamo aukščio ir atstumo iki vairuotojo valdymo pultas.
  • Membraninė klaviatūra (programuojami klavišai) su skaitmenų bloku.
  • Visų hidraulinių funkcijų galinės ir perėjimo padėties amortizavimas.
Įdiegimas į eksploataciją ir techninė priežiūra
  • Į eksploataciją įdiegiama greitai ir saugiai, taikant „Teach-in“ metodą.
  • 1000 darbo valandų techninės priežiūros intervalas.
  • Elektronika su nesusidėvinčiais jutikliais.
Patikimas naudojimas – didelė naudojimo parengtis
  • 70 % mažiau kabelių ir kištukų dėl naudojamos „CAN-Bus“.
  • Tvirta trifazė pavara, kuriai nereikia priežiūros, be susidėvinčių dalių.
Papildoma įranga
  • Mechaninė bėgių trasa.
  • Indukcinis kreipiklis, kad būtų galima tiksliai valdyti koridoriuje be mechaninės komponentų apkrovos.
  • Radijas su kompaktinių diskų grotuvu ir MP3 sąsaja.
  • Sinchroninis lenkimas.
  • Modulinė kėlimo įtaiso ir išjungimo įtaiso bei greičio mažinimo sistema.
  • Duomenų perdavimo ryšio sistemos terminalai su mechaninėmis ir elektrinėmis sąsajomis medžiagų srauto valdymo sistemoms.
  • „ISM Online“ informacinė krautuvo valdymo sistema.
Integruota asmenų apsaugos sistema (AAS)
  • Gamykloje integruota į apsauginį kompiuterį.
  • „Jungheinrich“ atliekami projektavimo, pirmojo paleidimo ir techninės priežiūros darbai.

Klausti internetu

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.