DFG 540/545/S50

Dyzeliniai krautuvai su hidrodinamine pavara (sukimo momento keitiklis) (4.000 / 4.500 / 5.000 kg)

Varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

Eiga (standartinis kėlimo mechanizmas)
nuo 2480 iki 7500 mm
Keliamoji galia / apkrova
nuo 4,00 iki 5,00 t
  • Elektriniu būdu valdomas stovėjimo stabdys
  • Tvirti ir efektyvūs „Kubota“ pramoniniai varikliai
  • Geriausias matomumas visomis kryptimis
  • Funkcionali ir saugi darbo vieta be virpesių

Kitus požymius rodyti

Kiti požymiai

Mūsų tvirti, universaliai naudojami krautuvai su sukimo momento keitikliu ir hidrodinamine pavara suteikia didelį krovimo našumą, vykdant visas transportavimo užduotis. Ypač transportuojant vidutiniais ir dideliais atstumais pilnai išnaudojamos hidrodinaminio krautuvo stipriosios savybės: švelnus, tolygus paleidimas ir optimalus naudingumo koeficientas, esant vidutiniam ir dideliam greičiui.

Visame pasaulyje išbandyti „Kubota“ pramoniniai varikliai, net esant mažiems sukimosi greičiams, užtikrina didelį sukimo momentą. Jų pranašumas: sumažinamas degalų suvartojimas ir sumažinamas triukšmas. Šie tvirti ir labai patikimi varikliai yra specialiai skirti naudoti šakiniuose krautuvuose ir pasižymi ilga naudojimo trukme.

Optimizuoto efektyvumo „Jungheinrich“ varančioji ašis su integruotu, nesusidėvinčiu šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu užtikrina didelį patikimumą ir mažas techninės priežiūros išlaidas. Dėl uždaros konstrukcijos stabdymo poveikiui neturi įtakos aplinkos poveikis.

Darbo vieta yra funkcionaliai įrengta ir pritaikyta vairuotojui. Matomumas visomis kryptimis yra optimalus. Prie to prisideda kompaktiškas kėlimo mechanizmas su matomumą optimizuojančiomis grandinių ir žarnų kreipiamosiomis, kompaktiška profiliuočių dėžute bei dvejomis matymo skylėmis pakėlimo cilindro sijoje. Tai užtikrina koncentruotą darbą ir sudaro geriausias sąlygas dideliam našumui visos pamainos metu.

Dėl specialaus „Jungheinrich“ kontrabalanso dizaino krautuvo savasis svorio centras yra fizikiniu požiūriu optimaliai žemai tarp ašių. Dėl to gaunamos išskirtinai didelės stabilumo ir važiavimo saugumo vertės.

Pranašumų apžvalga

  • Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Atlaisvintas eigos trosas
  • Paprasta atlikti techninę priežiūrą ir remontuoti
  • Aukštai lankstais prijungta „Jungheinrich“ svyruojamoji ašis užtikrina didelį pasyvų saugumą
  • Ergonomiška vairuotojo vieta
  • „Jungheinrich“ varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Optimizuotas kontrabalanso dizainas

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Išbandyti „Kubota“ pramoniniai varikliai sudėtingoms naudojimo sąlygoms.
  • Tvirti ir šiuolaikiniai varikliai, sukonstruoti ilgam naudojimui, atlaikyti dideles apkrovas ir patikimi.
  • Didelis sukimo momentas, esant mažiems sukimosi greičiams.
  • Variklis valdomas įstrižai dantytais krumpliaračiais.

Varikliai su maža kenksmingų medžiagų emisija (dyzeliniai varikliai pagal direktyvą 97/68/EB 3 A pakopos).

Ergonomiška vairuotojo vieta
  • Geriausią matomumą visomis kryptimis užtikrina optimizuoto matomumo stogo, užpakalinės ir skydelio sienos dizainas.
  • Įlipama per gilią, plačią pakopą, kuri gerai matoma iš sėdėjimo padėties.
  • Didelė, stabili ir su vairuotojo apsauginiu stogu suvirinta rankena.
  • Daug vietos keliams ir kojoms dėl siauros ir papildomai lengvai reguliuojamos vairo kolonėlės.
  • Perstumtas į kairę pusę, patogus vairas.
  • Lengva dirbti dėl hidraulinio sustiprinto vairo mechanizmo.
  • Didelė, lygi vieta kojoms su vibraciją sugeriančiu kojų kilimėliu.
  • Tvirta, net su pirštinėmis lengvai ir tiksliai judinama hidraulinė svirtis.
  • Patogi vairuotojo sėdynė su didelio patogumo spyruokline pakaba ir įvairiomis nustatymo galimybėmis.
  • Nedidelę vibraciją vairuotojui užtikrina nuo vibracijos izoliuotas vairuotojo apsauginis stogelis.
  • Optimalus ekrano ir papildomos įrangos jungiklių (pvz., apšvietimo ir valytuvų) išdėstymas vairuotojo matomoje arba pasiekiamoje srityje.
  • Įvairios dėtuvės, pvz., stiklinių laikiklis, dokumentų gnybtas ir smulkių dalių dėtuvė.
  • Elektrinis, paspaudus mygtuką valdomas stovėjimo stabdys be trukdančios rankinės svirties kelių ir išlipimo srityje.
  • Kaip automobilyje išdėstyti pedalai su neslidžiu paviršiumi.

 

Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Amortizavimas įtraukiant ir ištraukiant kėlimo stiebą perėjimų srityje.
  • Didelė likutinė keliamoji galia net iki didelio kėlimo aukščio.
  • Geriausią krovinio matomumą užtikrina optimizuoto matomumo kėlimo stiebo koncepcija.
  • Kompaktiška profiliuočių dėžutė.
  • Matomumą optimizuojantys.
  • Matymo skylės pakėlimo cilindro sijoje saugiam darbui aukštesnėse stelažų lentynose.

Hidraulinis reguliavimo vožtuvas su „Load Sensing“ technologija: žemu slėgio lygiu „Load Sensing“ sistema sumažina energijos suvartojimą ir tuo pačiu metu sulėtina alyvos senėjimą.

„Jungheinrich“ varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Ašies koncepcija su optimizuotu efektyvumu mažam degalų suvartojimui.
  • Alyvoje veikiantis daugiadiskis stabdys, kuriam nereikia techninės priežiūros. Praktiškai jokių techninės priežiūros išlaidų (palyginti su įprastine būgninių stabdžių sistema).
  • Stabdymo poveikiui neįtakoja aplinkos poveikis arba techninės priežiūros sąlygojamos prastovos trukmės dėl sandarios konstrukcijos.
Atlaisvintas eigos trosas

Važiavimo patogumą pagerina ir žmones veikiančią vibraciją sumažina:

  • ant keturių amortizuojančių elementų sumontuotas pavaros blokas,
  • kardaninių velenų kombinacija su universaliaisiais šarnyrais.
Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Aliumininės konstrukcijos kombinuotasis aušintuvas skirtas variklio aušinimo skysčiui, transformatoriui ir transmisinei alyvai, be plastikinių pažeidžiamų kolektorių.
  • Paprasta valyti dėl vertikaliai išdėstytų aušintuvo elementų, skirtų variklio aušinimo skysčiui, transformatoriui ir transmisinei alyvai.
  • Išvengiama aušinimo skysčio išgaravimo dėl visiškai uždaros sistemos.
  • Patikimas darbas be galios nuostolių, net esant aukštai aplinkos temperatūrai.
Paprasta atlikti techninę priežiūrą ir remontuoti
  • Optimali prieiga prie variklio skyriaus dėl 90 laipsnių atidarymo kampo ir „L“ formos gaubto.
  • Paprastai, be įrankių nuimami šoniniai elementai ir pagrindo plokštė.
  • Didelis prietaiso parengimas naudoti paprastai, greitai ir su mažomis išlaidomis atliekant techninę priežiūrą, be specialisto žinių.
  • Naudojami tvirti, kokybiški komponentai.
  • Nereikia su krautuvais susijusių diagnostikos įrankių su specialia programine įranga.
  • Alyva keičiama kas 500 darbo valandų.
Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Nuo vandens purslų apsaugota elektros sistema, kištukai ir jungtys.
  • Visada paprastai pasiekiama, kompaktiška saugiklių dėžė prie skydelio sienelės vairuotojo skyriuje.
Aukštai lankstais prijungta „Jungheinrich“ svyruojamoji ašis užtikrina didelį pasyvų saugumą
  • Aukštyn perkeltas valdomosios ašies sukimosi taškas garantuoja didelį važiavimo stabilumą, net dinaminio važiavimo metu, dėl sumažintų švytavimo judesių.
  • Sumažintas pavojus apvirsti net papildomai nenaudojant elektroninių pagalbinių sistemų.
Optimizuotas kontrabalanso dizainas
  • Dėl kontrabalanso dizaino svorio centras perkeliamas žemyn ir į priekį.
  • Savasis svorio centras yra žemai, fizikiniu požiūriu optimaliai tarp ašių.

Klausti internetu

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.