DFG/TFG 316/320

Dyzelinis ir dujinis krautuvas su hidrodinamine pavara (sukimo momento keitiklis) (1.600 / 2.000 kg)

Varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

Eiga (standartinis kėlimo mechanizmas)
nuo 2900 iki 7500 mm
Keliamoji galia / apkrova
nuo 1,60 iki 2,00 t
  • Elektriniu būdu valdomas stovėjimo stabdys
  • Tvirti ir efektyvūs „Kubota“ pramoniniai varikliai
  • Geriausias matomumas visomis kryptimis
  • Funkcionali ir saugi darbo vieta be virpesių

Kitus požymius rodyti

Kiti požymiai

Mūsų tvirti, universaliai naudojami krautuvai su sukimo momento keitikliu pasižymi dideliu krovimo našumu, atliekant bet kokius transportavimo darbus. Ypač transportuojant vidutiniais ir dideliais atstumais visiškai panaudojamos šių keitiklių stipriosios savybės: švelnus ir tolygus paleidimas ir optimalus naudingumo koeficientas, esant vidutiniam ir dideliam greičiui.

Net esant žemam apsukų skaičiui, visame pasaulyje pripažinti „Kubota“ pramoniniai varikliai sukuria aukštą sukimo momentą. Dėl to sumažėja degalų suvartojimas ir triukšmas. Varikliai specialiai pritaikyti montuoti šakiniuose krautuvuose ir pasižymi itin dideliu patikimumu bei naudojimo trukme.

Mūsų varančioji ašis, pasižyminti didesniu efektyvumu, su integruotu, nesusidėvinčiu šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu užtikrina didelį patikimumą ir mažas techninės priežiūros išlaidas. Stabdymo poveikio nesusilpnina aplinkos veiksniai. Jį užtikrina kapsulinė konstrukcija.

Darbo vieta yra funkcionaliai įrengta ir pritaikyta vairuotojui. Matomumas visomis kryptimis yra optimalus. Tai užtikrina koncentruotą darbą ir sudaro geriausias sąlygas dideliam našumui visos pamainos metu.

Dėl specialaus kontrabalanso dizaino savasis svorio centras yra fizikiniu požiūriu optimaliai žemai tarp ašių. Dėl to gaunamos išskirtinai didelės stabilumo ir važiavimo saugumo vertės.

Pranašumų apžvalga

  • Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Atlaisvintas eigos trosas
  • Paprasta techninė priežiūra
  • Aukštai lankstais prijungta svyruojamoji ašis užtikrina didelį pasyvų saugumą
  • Ergonomiška vairuotojo vieta
  • Varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Optimizuotas kontrabalanso dizainas

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Pripažinti „Kubota“ pramoniniai dyzeliniai ir dujomis varomi varikliai.
  • Tvirti ir šiuolaikiniai varikliai, sukonstruoti ilgam naudojimui, atlaikyti dideles apkrovas ir patikimi.
  • Didelis sukimo momentas, esant mažiems sukimosi greičiams.
  • Variklis valdomas įstrižai dantytais krumpliaračiais.
  • Varikliai su maža kenksmingų medžiagų emisija (dyzeliniai varikliai pagal direktyvą 97/68/EB 3 A pakopos).
Ergonomiška vairuotojo vieta
  • Puikus matomumas visomis kryptimis.
  • Įlipama ir išlipama per plačią ir ilgą pakopą, kuri gerai matoma iš sėdėjimo padėties.
  • Prie vairuotojo apsauginio stogo privirinta didelė ir tvirta rankena.
  • Daug vietos keliams ir kojoms dėl siauros ir papildomai lengvai reguliuojamos vairo kolonėlės.
  • Perstumtas į kairę pusę, patogus vairas.
  • Lengva dirbti dėl hidraulinio sustiprinto vairo mechanizmo.
  • Didelė, lygi vieta kojoms su vibraciją sugeriančiu kojų kilimėliu.
  • Tvirta, net su pirštinėmis lengvai ir tiksliai judinama hidraulinė svirtis.
  • Patogi vairuotojo sėdynė su aukšta pakaba ir įvairiomis nustatymo galimybėmis.
  • Optimalus ekrano ir papildomos įrangos jungiklių (pvz., apšvietimo ir valytuvų) išdėstymas vairuotojui matomoje ir pasiekiamoje srityje.
  • Įvairios dėtuvės, pvz., stiklinių laikiklis, dokumentų gnybtas ir smulkių dalių dėtuvė.
  • Elektriniu būdu, vos vienu mygtuko spustelėjimu valdomas stovėjimo stabdys – nėra nepatogios rankinės svirties ties keliais ar išlipimo srityje.
  • Kaip lengvajame automobilyje išdėstyti pedalai su neslidžiu paviršiumi.
Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Amortizavimas įtraukiant ir ištraukiant kėlimo stiebą perėjimų srityje.
  • Didelė likutinė keliamoji galia net iki didelio kėlimo aukščio.
  • Geriausią krovinio matomumą užtikrina optimizuoto matomumo kėlimo stiebo koncepcija.
  • Kompaktiška profiliuočių dėžutė.
  • Matomumą optimizuojantys.
  • Saugu dirbti aukštesniuose lentynų lygiuose, nes laisvos eigos cilindro sijoje įrengtos matymo skylės.
  • Hidraulinis reguliavimo vožtuvas su „Load Sensing“ technologija. „Load Sensing“ sistema sumažina energijos sąnaudas ir sulėtina alyvos senėjimą.
Varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Mažos sąnaudos dėl ašies koncepcijos, pasižyminčios didesniu efektyvumu.
  • Techninės priežiūros nereikalaujanti, alyvoje veikianti frikcinių stabdžių sistema – praktiškai jokių techninės priežiūros išlaidų.
  • Stabdymo poveikiui neįtakoja aplinkos poveikis arba techninės priežiūros sąlygojamos prastovos trukmės dėl sandarios konstrukcijos.
Atlaisvintas eigos trosas

Važiavimo patogumą pagerina ir žmones veikiančią vibraciją sumažina:

  • ant 4 amortizuojančių elementų sumontuotas pavaros blokas;
  • kardaninių velenų kombinacija su universaliaisiais šarnyrais.
Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Aliumininės konstrukcijos kombinuotasis aušintuvas skirtas variklio aušinimo skysčiui, transformatoriui ir transmisinei alyvai, be plastikinių pažeidžiamų kolektorių.
  • Paprasta valyti dėl vertikaliai išdėstytų aušinimo elementų, skirtų variklio aušinimo skysčiui, transformatoriui ir transmisinei alyvai.
  • Visiškai uždara sistema, todėl neišgaruoja aušinamasis skystis.
  • Patikimas darbas be galios nuostolių, net esant aukštai aplinkos temperatūrai.
Paprasta techninė priežiūra
  • Patogi prieiga prie variklio skyriaus dėl 90° atidarymo kampo ir „L“ formos gaubto.
  • Be įrankių nuimami šoniniai elementai ir pagrindo plokštė.
  • Didelis prietaiso parengimas naudoti paprastai, greitai ir su mažomis išlaidomis atliekant techninę priežiūrą, be specialisto žinių.
  • Naudojami tvirti, kokybiški komponentai.
  • Nereikia su krautuvais susijusių diagnostikos įrankių su specialia programine įranga.
  • Didelių matmenų degalų filtras su vandens skirtuvu.
  • Alyva keičiama kas 500 darbo valandų.
Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Nuo vandens purslų apsaugota elektros sistema, kištukai ir jungtys.
  • Visada paprastai pasiekiama, kompaktiška saugiklių dėžė prie skydelio sienelės vairuotojo skyriuje
Aukštai lankstais prijungta svyruojamoji ašis užtikrina didelį pasyvų saugumą

Aukštyn perkeltas valdomosios ašies sukimosi taškas garantuoja didelį važiavimo stabilumą, net dinaminio važiavimo metu, dėl sumažintų švytavimo judesių. Taip sumažėja pavojus apvirsti.

Optimizuotas kontrabalanso dizainas
  • Dėl kontrabalanso dizaino svorio centras perkeliamas žemyn ir į priekį.
  • Savasis svorio centras yra žemai ir fiziškai optimaliai tarp ašių.

Klausti internetu

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.