TFG 540/545/S50

Dujiniai krautuvai su hidrodinamine pavara (sukimo momento keitiklis) (4.000 / 4.500 / 5.000 kg)

Funkcionalus, tvirtas, patikimas

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

Eiga (standartinis kėlimo mechanizmas)
nuo 2480 iki 7500 mm
Keliamoji galia / apkrova
nuo 4,00 iki 5,00 t
  • Techninės priežiūros nereikalaujantis šlapio tipo daugiadiskis stabdys
  • Tvirti „Kubota“ pramoniniai varikliai
  • Geriausias matomumas visomis kryptimis
  • Ergonomiška darbo vieta

Kitus požymius rodyti

Kiti požymiai

Mūsų tvirti, universaliai naudojami dujiniai krautuvai su sukimo momento keitikliu ir hidrodinamine pavara suteikia didelį krovimo našumą, vykdant visas transportavimo užduotis. Ypač transportuojant vidutiniais ir dideliais atstumais išnaudojamos hidrodinaminio krautuvo stipriosios savybės: švelnus, tolygus paleidimas ir optimalus naudingumo koeficientas vidutiniu ir dideliu greičiu.

Visame pasaulyje išbandyti „Kubota“ pramoniniai varikliai, net esant mažiems sukimosi greičiams, užtikrina didelį sukimo momentą. Jų pranašumas: sumažinamas degalų suvartojimas ir sumažinamas triukšmas. Šie tvirti ir labai patikimi varikliai yra specialiai skirti naudoti šakiniuose krautuvuose ir pasižymi ilga naudojimo trukme.

Optimizuoto efektyvumo „Jungheinrich“ varančioji ašis su integruotu, nesusidėvinčiu šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu užtikrina didelį patikimumą ir mažas techninės priežiūros išlaidas. Dėl uždaros konstrukcijos stabdymo poveikiui neturi įtakos aplinkos poveikis.

Darbo vieta yra funkcionaliai įrengta ir pritaikyta vairuotojui. Matomumas visomis kryptimis yra optimalus. Prie to prisideda kompaktiškas kėlimo mechanizmas su matomumą optimizuojančiomis grandinių ir žarnų kreipiamosiomis, kompaktiška profiliuočių dėžute bei dvejomis matymo skylėmis pakėlimo cilindro sijoje. Tai užtikrina koncentruotą darbą ir sudaro geriausias sąlygas dideliam našumui visos pamainos metu.

Dėl specialaus „Jungheinrich“ kontrabalanso dizaino krautuvo savasis svorio centras yra fizikiniu požiūriu optimaliai žemai tarp ašių. Dėl to gaunami išskirtinai dideli stabilumo ir važiavimo saugumo rodikliai, užtikrinantys efektyvų ir saugų aukštų krovinių transportavimą.

Pranašumų apžvalga

  • Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Atlaisvintas eigos lynas
  • Paprasta techninė priežiūra
  • Aukštai prijungta svyruojamoji ašis
  • Ergonomiška vairuotojo vieta
  • „Jungheinrich“ varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Optimizuotas kontrabalanso dizainas

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Galinga ir efektyvi pavaros koncepcija
  • Išbandyti „Kubota“ pramoniniai varikliai sudėtingoms naudojimo sąlygoms.
  • Didelis sukimo momentas, esant mažiems sukimosi greičiams.
  • Variklis valdomas įstrižai dantytais krumpliaračiais.
  • Varikliai su maža kenksmingų medžiagų emisija.
Ergonomiška vairuotojo vieta
  • Geriausią matomumą visomis kryptimis užtikrina puikaus matomumo stogo, užpakalinės dalies ir skydelio sienos dizainas.
  • Daug vietos keliams ir kojoms dėl siauros ir papildomai lengvai reguliuojamos vairo kolonėlės.
  • Lengva dirbti dėl hidraulinio sustiprinto vairo mechanizmo.
  • Patogi vairuotojo sėdynė su didelio patogumo spyruokline pakaba ir įvairiomis nustatymo galimybėmis.
  • Nedidelę vibraciją vairuotojui užtikrina nuo vibracijos izoliuotas vairuotojo apsauginis stogelis.

 

Kėlimo stiebas ir hidraulinė sistema
  • Amortizavimas įtraukiant ir ištraukiant kėlimo stiebą perėjimų srityje.
  • Didelė likutinė keliamoji galia net iki didelio kėlimo aukščio.
  • Geriausią krovinio matomumą užtikrina optimizuoto matomumo kėlimo stiebo koncepcija.
  • Kompaktiška profiliuočių dėžutė.
  • Matomumą optimizuojantys.
  • Matymo skylės pakėlimo cilindro sijoje saugiam darbui aukštesnėse stelažų lentynose.
„Jungheinrich“ varančioji ašis su šlapio tipo daugiadiskiu stabdžiu, kuriam nereikia techninės priežiūros
  • Ašies koncepcija su optimizuotu efektyvumu mažam degalų suvartojimui.
  • Alyvoje veikiantis daugiadiskis stabdys, kuriam nereikia techninės priežiūros.
  • Kapsulinė konstrukcija visiškai nesumažina stabdymo poveikio
Atlaisvintas eigos lynas

Važiavimo patogumą pagerina ir žmones veikiančią vibraciją sumažina:

  • ant keturių amortizuojančių elementų sumontuotas pavaros blokas,
  • kardaninių velenų kombinacija su universaliaisiais šarnyrais.
Uždara, didelio našumo aušinimo sistema su kombinuotuoju aušintuvu
  • Visos aliumininės konstrukcijos universalusis aušintuvas skirtas variklio aušinamajam skysčiui, keitikliui ir transmisinei alyvai.
  • Lengvas valymas dėl vertikaliai išdėstytų aušinimo elementų.
  • Išvengiama aušinimo skysčio išgaravimo dėl visiškai uždaros sistemos.
Paprasta techninė priežiūra
  • Optimali prieiga prie variklio skyriaus dėl 90 laipsnių atidarymo kampo ir „L“ formos gaubto.
  • Paprastai, be įrankių nuimami šoniniai elementai ir pagrindo plokštė.
  • Paprasta, greita ir nebrangi techninė priežiūra be specialisto žinių.
  • Naudojami tvirti, kokybiški komponentai.
  • Alyva keičiama kas 500 darbo valandų.
Saugi, atlaikanti didelę apkrovą elektros įranga
  • Nuo vandens purslų apsaugota elektros sistema, kištukai ir jungtys.
  • Visada paprastai pasiekiama, kompaktiška saugiklių dėžė prie skydelio sienelės vairuotojo skyriuje.
Aukštai prijungta svyruojamoji ašis
  • Aukštyn perkeltas vairuojamosios ašies sukimosi taškas dėl sumažintų švytavimo judesių užtikrina didelį saugumą ir važiavimo stabilumą net važiuojant dinamiškai.
Optimizuotas kontrabalanso dizainas
  • Dėl kontrabalanso dizaino svorio centras perkeliamas žemyn ir į priekį.
  • Optimaliai tarp ašių giliai esantis savasis svorio centras.

Klausti internetu

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.