„Jungheinrich WMS“

„Jungheinrich WMS“ - mes darome tai paprastai.

Optimizuokite prekių srautą ir valdykite savo sandėlį paprasčiau ir ekonomiškiau kaip niekada anksčiau su „Jungheinrich Warehouse Management System“ (WMS) – išmaniuoju ir lanksčiai pritaikomu programinės įrangos sprendimu Jūsų vidaus logistikai!

Paveikslėlį padidinkite pelės rodykle

Klausti internetu

Pagrindiniai požymiai

  • Individualus WMS su daug funkcijų
  • Išskirtinis tinkamumas naudoti ateityje
  • Didelis naudojimo lankstumas ir patikimumas
  • Modulinė sandara
  • Pažangios funkcijos
  • Paprastas prijungimas

„Jungheinrich WMS“ – individualusir visapusiškas WMS sprendimas.
Išmanioji, nuo pramonės šakos nepriklausanti „Jungheinrich Warehouse Management System“ (WMS) kontroliuoja, valdo ir optimizuoja Jūsų sandėlį bei nuolatos rūpinasi efektyviais ir paprastais procesais. Ji yra mūsų platus, puikiai Jūsų įmonei pritaikytas WMS sprendimas, kad programinė įranga prisitaikytų prie Jūsų įmonės, o ne atvirkščiai.

Be to, jau daugiau nei 20 metų mūsų įmonės programinės įrangos ir logistikos ekspertai nuolatos tobulina „Jungheinrich WMS“, remdamiesi naujausiomis vidaus logistikos tendencijomis. Mes garantuojame, kad ateityje įveiksite visus vidaus logistikos iššūkius. Savo išmaniosiomis funkcijomis prisidėsime prie nuolatinio tobulinimo proceso Jūsų sandėlyje.

Patikimas. Lanksčiai naudojamas. Perspektyvus.
Neseniai atliktais rinkos tyrimais nustatyta, kad vidutinė sandėlio valdymo programinės įrangos naudojimo trukmė yra ilgesnė nei 15 metų. Gera žinoti, kad su „Jungheinrich WMS“ esate visiškai užtikrinti dėl ateities. Jūsų „Jungheinrich WMS“ niekada nepasensta, nes „Jungheinrich“ siūlo išskirtinį pramonės šakoje suderinamumą su paskesne serija, kuris net ateityje užtikrina, kad „Jungheinrich WMS“ bus galima suderinti su nauja versija bei ją naujinti. Jūs visada galite pereiti į naujesnę versiją ir jau šiandien gauti naudos iš naujausių rytojaus patobulinimų.

Geriausia žinia ta, kad jei Jūsų įmonė auga, programinė įranga auga kartu. Dėl ƒmodulinės sandaros ir daugiamačio konfigūracijos modelio „Jungheinrich WMS“ galima paprastai pritaikyti prie būsimų pakeitimų, be to, „Jungheinrich WMS“ yra daugiakalbė sistema ir aptarnauja daug klientų.

Paprastas prijungimas.
Integruoti labai lengva. „Jungheinrich WMS“ užtikrina keitimąsi duomenimis ir ryšį visoms įprastinėmis pagrindinio kompiuterio ir ERP sistemoms.

„Jungheinrich WMS“ siūlo viską, ko Jums reikia, kad galėtumėte paprastai ir ekonomiškai valdyti savo sandėlį, ir dar daugiau.

Pranašumų apžvalga

  • Daugiau našumo
  • Daugiau aiškumo
  • Paprastesnė, ekonomiškesnė sandėlio kontrolė
  • Daugybė įgyvendintų projektų
  • 24/7 Techninės priežiūros tarnyba ir įrangos priežiūra
  • Sumažintas klaidų pasikartojimo dažnis
  • Didelis pasirengimas tiekti
  • Dešimtmečius kaupta patirtis
  • Profesionalus planavimas
  • Geriausias kainos ir kokybės santykis

Parodyti pranašumus detaliai

Pranašumai detaliai

Daugiau našumo

Padidinkite našumą ir efektyvumą savo sandėlyje, įgyvendindami ir optimizuodami sandėlio procesus, maršrutus ir erdvės naudodami mūsų „Jungheinrich WMS“. Nebereikia ieškoti dokumentų, informacijos, padėklų ar prekių, sutaupytas laikas turi didelės įtakos krovimo našumo didinimui. Be to, patys galite atlikti dinamiškus optimizavimus, pvz., perkrovimus arba nuolatines ABC analizes. Integravę ERP sistemą, Jums tereikės paspausti mygtuką, kad paruoštumėte važtaraščius, transportavimo ir kitus dokumentus.

Sumažintas klaidų pasikartojimo dažnis

„Jungheinrich WMS“ prisideda prie visų vidaus logistikos procesų ir pagerintu procesų patikimumu sumažina klaidų pasikartojimo dažnį. Kiekvienas darbuotojas gauna tikslius ir optimizuoto maršruto pakrovimo, iškrovimo ir užsakymų rinkimo užduočių nurodymus realiuoju laiku rankinio terminalo ekrane arba per krautuvo terminalą tiesiai į krautuvą. Renkant užsakymų prekes, patvirtinamos visos darbinės operacijos, apie prekių judėjimą iš karto pranešama į WMS ir ten patikrinama realiuoju laiku. Tokiu būdu išvengiama išsiuntimo klaidų ir daug laiko reikalaujančio grąžinimo veiksmų bei papildomų tiekimų. Be to, procesų patikimumą galima dar labiau padidinti (pusiau) automatizuojant transportavimo užsakymus, pvz., „Jungheinrich Warehouse Navigation“ arba pažangiais užsakymų rinkimų metodais, pvz., „Pick-by-Light“.

Daugiau aiškumo

Dėl duomenų perdavimo ryšio sistemos procesų ir visų prekių judėjimų registravimo realiuoju laiku „Jungheinrich WMS“ Jūs pasieksite maksimalų atsargų tikslumą ir aiškumą. Be to, individualiai konfigūruojami vertinimai ir tikslios analizės padeda nustatyti neišnaudotą sandėlio valdymo ir kontrolės potencialą ir žymiai efektyviau organizuoti procesus, kai sandėlyje vyksta darbas.

Didelis pasirengimas tiekti

Dėl didžiausio atsargų tikslumo ir aiškumo visada tiksliai žinote, kokių produktų ir kiek vienetų yra sandėlyje. Galima visiškai išvengti „Out-of-Stock“ scenarijų ir dėl to vėluojančių tiekimų, o papildymo užsakymus galima automatiškai paleisti vykdyti per prijungtą ERP sistemą.

Paprastesnė, ekonomiškesnė sandėlio kontrolė

„Jungheinrich WMS“ valdo, kontroliuoja ir optimizuoja Jūsų sandėlį. Dėl geriausio erdvės išnaudojimo laipsnio ir mažo atsargų kiekio žymiai didėja ekonomiškumas. Būsimas inventorizacijas taip pat atliksite paprasčiau ir greičiau, savaime aišku, „Jungheinrich WMS“ palaiko netgi „nuolatinę inventorizaciją“.

Dešimtmečius kaupta patirtis

„Jungheinrich“ turi dešimtmečius kauptą vidaus logistikos patirtį ir siūlo neprilygstamą kokybę, net sandėliavimo programinei įrangai. Mes kuriame savo programinę įrangą įmonės viduje ir savo didelę patirtį naudojame visose srityse. Tad Jūs gaunate naudos netgi tada, kai kreipiatės į pagalbos nuotoliniu būdu tarnybą, nes visus atsakymus į savo klausimus gaunate iš vienų rankų.

Daugybė įgyvendintų projektų

Daugiau nei per 60 metų darbo vidaus logistikos srityje „Jungheinrich“ turi daug įgyvendintų projektų beveik visose pramonės šakose.

Profesionalus planavimas

Būdami išmaniosios vidaus logistikos sistemos siūlytoju rūpinamės, kad žmogus, mašina, programinė įranga ir individuali sandėlio aplinka optimaliai tarpusavyje derėtų. Teikiame konsultavimo, analizavimo, planavimo, realizavimo ir priežiūros bei mokymų paslaugas. Pas mus galite mėgautis tiek tiekėjo kompleksinių sprendimų , tiek programinės įrangos ir procesų specialistų pranašumais. Mes siūlome Jums patikimą ir kokybišką priežiūrą nuo pat pirmojo kontakto iki pagalbos nuotoliniu būdu.

24/7 Techninės priežiūros tarnyba ir įrangos priežiūra

Plati „Jungheinrich“ paslaugų ir pagalbos koncepcija skirta efektyviems sandėlio procesams, netgi praėjus daug laiko nuo įrangos paleidimo. Mūsų pagalbos tarnybos darbuotojai gali suteikti pagalbą visą parą 365 dienas per metus bei patikimai ir greitai atsakyti į Jūsų paklausimus per nuotolinį ryšį.

Geriausias kainos ir kokybės santykis

Atsižvelgdamas į pageidavimus, „Jungheinrich“ kaip generalinis rangovas dėl plataus „Portfolio“ siūlo kompleksinį IT sprendimą Jūsų sandėliui iš vienų rankų, kuris tenkina ateities reikalavimus.

Klausti internetu

Susisiekite su mumis

Kontaktai:

Telefonas: +370 5 2322242
Faksas: +370 5 2647600
info(at)jungheinrich.lt

Prenumeruoti naujienlaiškį?

Jei norite užsisakyti mūsų naujienlaiškio prenumeratą, spustelėkite čia.