+370 52322242 Techninės priežiūros tarnybos karštoji linija Nemokamas telefono numeris:
Užklausa
Naujienlaiškis
Niko Rosberg
08/29/2022

„Mes esame intralogistikos pionieriai“ – „Jungheinrich“ su prekės ženklo ambasadoriumi Nico Rosberg pradėjo pasaulinę prekės ženklo kampaniją inovacijų klausimais

Skaitmeninės prekės ženklo kampanijos pradžia 5 žemynuose vienu metu.

Tvarumo verslininkas is Formulės 1 pasaulio čempionas Nico Rosberg yra prekės ženklo ambasadorius

Kampanija skirta gerinti prekės ženklo žinomumą visame pasaulyje ir „Jungheinrich“ pateikti kaip patrauklų darbdavį

Buvimas pradininkais – neatsiejama nuo „Jungheinrich“. Įmonė jau beveik 70 metų kuria ir gamina novatoriškus intralogistikai skirtus sprendimus. Dabar Hamburge įsikūrusi įmonė taip pat skinasi kelią rinkodaroje. „Esame tradicinis prekės ženklas, todėl nuolat keičiamės ir skatiname inovacijas. Tai galima pasakyti ir apie mūsų produktus, ir apie mūsų prekės ženklo komunikaciją. Būtent todėl, pirmą kartą mūsų istorijoje kliaunamės tik skaitmenine, vienu metu penkiuose žemynuose pradedama kampanija“, aiškino Linda Duffy, „Jungheinrich“ rinkodaros viceprezidentė.

Dėmesys inovacijų dvasiai ir prekės ženklo individualumui

Skaitmeninė kampanija su teiginiu „Mes esame intralogistikos pionieriai“ yra skirta gerinti „Jungheinrich“ prekės ženklo žinomumą, ypač tarp skaitmenines technologijas mėgstančių klientų grupių, bei tuo pačiu „Jungheinrich“ pristatyt kaip novatorišką ir patrauklų darbdavį, kuris į skatina automatizavimo, elektromobilumo ir tvarumo temų plėtojimą. „Ši kampanija atspindi tai, kas esame, bei ko ieškome: žmonių, kurie nori ką nors pasiekti ir padėti formuoti intralogistikos ateitį“, sakė Duffy. Kampanijai taip pat padeda „Jungheinrich“ prekės ženklo ambasadorius, Nico Rosberg. Tvarumo verslininkas ir 2016 m. Formulės 1 pasaulio čempionas yra vienas iš „Greentech Festival“, pasaulinės ateities technologijų platformos, įkūrėjų. „Kai kalba pasisuka inovacijų ir svajonių technologijų link, Nico tiesiog neįmanoma užčiaupti. Mes tokie patys. Kartu norime išnaudoti mūsų pradininkų dvasią ir savo tvaraus sandėlio sumanymus perteikti dar geriau. „Jungheinrich“ yra ateities intralogistikos prekės ženklas, todėl norime, kad jis būtų žinomas, kaip toks.“ Šiuo tikslu „Jungheinrich“ taip pat sąmoningai pasikliauna savo darbuotojais: „Kolegos iš viso pasaulio yra svarbus veiksnys, nes jie kasdien bendrauja su klientais ir potencialiais naujais talentais, bei įgyvendina mūsų prekės ženklo pažadą“, sakė Duffy.

Prekės ženklo užėmimas naujomis temomis

Kampanijoje dėmesys nuosekliai skiriamas tokioms temoms, kaip tvarumui, našumui ir klimatui nekenksmingoms pavarų sistemoms, bei išmaniems sandėlių tinklams ir sandėlio procesų automatizavimui. „Jungheinrich“ pradininkų vaidmuo intralogistikoje pradėjus naudoti ličio jonų technologiją, visapusiška patirties elektromubilumo ir integruotų energijos sistemų srityje, dirbtinio intelekto sprendimai sandėlių ir transporto priemonių parkų valdymui padeda pabrėžti įmonės inovacijas ir tvarumo žinias.

„Tvarumas yra giliai įsišaknijęs „Jungheinrich“ įmonės kultūroje“, pabrėžė Duffy. „Atsakingas mūsų išteklių naudojimas mums yra itin svarbus. Norime paskatinti kitus, palikti numintus takus ir išdrįsti išbandyti kažką naujo. Būtent tokią dvasia perteikiama šia „Intralogistikos pionierių“ kampanijoje.“


Jei norite apie kampaniją sužinoti daugiau, spustelėkite čia.

Ar turite klausimų?