+370 52322242 Techninės priežiūros tarnybos karštoji linija Nemokamas telefono numeris:
Užklausa
Naujienlaiškis
PM_22_FP_Kundendienst_No_JPG.docx

„Jungheinrich“ teikia CO2 neutralų klientų aptarnavimą intralogistikai

Bandomasis projektas Norvegijoje dėl CO2 neutralaus garantinio aptarnavimo

Dinamiško maršruto planavimo dėka nuvažiuota mažiau kilometrų

Tvarios hidroenergijos projektas kompensuoja neišvengiamą emisiją

Vykdant bandomąjį projektą Norvegijoje, „Jungheinrich“ pradėjo užtikrinti, kad jos garantinis aptarnavimas būtų CO2 neutralus. Vidutinės trukmės laikotarpiu siekiama sutaupyti iki 60 procentų išmetamųjų teršalų, susidarančių teikiant garantinį aptarnavimą, taip svariai prisidedant prie didesnės klimato apsaugos ir išteklių tausojimo intralogistikoje. Likusios emisijos atsveriamos kompensacinėmis priemonėmis.

Remdamasi Norvegijos garantinio aptarnavimo 2020 m. anglies pėdsaku, „Jungheinrich“ kartu su projekto partneriu „Fokus Zukunft“ parengė CO2 mažinimo priemonių katalogą. Tai apima dinamišką maršruto planavimą, pagrįstą išmaniąja programine įranga, kuri optimizuoja Norvegijoje dislokuotų paslaugų transporto priemonių kasdienes keliones. Sistema reaguoja į visus dienos įvykius ir nuolat koreguoja planavimą, kad užsakymai visada būtų siunčiami tinkamiausiems darbuotojams, esantiems netoli vietos. Vien Osle ir jo apylinkėse tai sutaupo apie 2 800 kilometrų vienai transporto priemonei per metus, taigi žymiai sumažina išmetamųjų teršalų kiekį.

Specialiame vairavimo mokymo kurse visi klientų aptarnavimo technikai taip pat buvo mokomi vairuoti ypač tausojant aplinką. Dėl to vienam sunkvežimiui sutaupoma iki 15 procentų degalų ir važiavimo energijos. Tuo pačiu metu „Jungheinrich“ palaipsniui pertvarko savo paslaugų parką Norvegijoje į visiškai elektrinius garantinio aptarnavimo sunkvežimius ir nuolat stengiasi optimizuoti savo techninės priežiūros sunkvežimių svorį ir apkrovą. 

Bendrovė neišvengiamą taršą kompensuoja dalyvaudama tvarios hidroenergijos projekte. Nuolat plėtojant ir laipsniškai įgyvendinant mažinimo priemones, anksčiau neišvengiamų išmetamųjų teršalų kiekis taip pat turėtų ir toliau mažėti. Po bandomojo projekto Norvegijoje garantinio aptarnavimo komandos Nyderlanduose ir JK bus paverstos į CO2 neutralų klientų aptarnavimą. Tvarus garantinio aptarnavimo bandomasis projektas pabrėžia „Jungheinrich“ įsipareigojimą kovoti su klimato kaita ir yra svarbus žingsnis siekiant grupės tikslo siekti klimato neutralumo.

Iš viso daugiau nei 5700 „Jungheinrich“ garantinio aptarnavimo technikų yra dislokuoti 40 šalių, kad aptarnautų Jungheinrich sunkvežimius, automatizuotas sistemas ir sandėliavimo įrangą. Tankus aptarnavimo tinklas užtikrina tiesioginį „Jungheinrich“ klientų aptarnavimą vietoje ir yra pagrindas maksimaliam reakcijos greičiui gaminio gedimo atveju, siekiant sumažinti prastovų laiką. Tokiu būdu aptarnavimas po pardavimo labai prisideda prie klientų pasitenkinimo ir „Jungheinrich“ kokybės: be „Jungheinrich“ gaminių ir sprendimų aptarnavimo, ji siūlo ir kitas paslaugas, tokias kaip nelaimingų atsitikimų prevencija ir energijos valdymas. „Jungheinrich“ turi modernų atsarginių dalių centrą Kaltenkirchene, kuriame nuolat auga garantinio aptarnavimo verslas. Šis platinimo centras ir daugelis kitų tarptautinio tinklo vietų užtikrina optimalų atsarginių dalių tiekimą „Jungheinrich“ garantiniam aptarnavimui visame pasaulyje.

Ar turite klausimų?